مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-02اقتصادي

تعداد شکایات از مخابرات افزایش یافته است


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از 34 درصد در سال 1398 به بیش از 42 درصد در سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: سهم شرکت مخابرات ایران از کل شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات از 34 درصد در سال 1398 به بیش از 42 درصد در سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی با اشاره به افزایش دو برابری تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) گفت: در سال گذشته 214 هزار و 818 شکایت و در سال 98، 118 هزار و 787 شکایت در سامانه 195 ثبت شده است که سهم شرکت مخابرات ایران در سال گذشته 91 هزار و 378 شکایت و در سال 98، 41 هزار و 104 شکایت بوده است.

وی با بیان اینکه در سال 1398، 23 هزار و 754 شکایت و در سال 99، 43 هزار و 710 شکایت در سامانه 195 درباره اینترنت شرکت مخابرات ثبت شده است، افزود: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، ارایه خدمات پشتیبانی نامطلوب، عدم جمع آوری سرویس، تاخیر در نصب و راه اندازی از شکایات پرتکرار این حوزه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شکایات از مخابرات افزایش یافته است

تعداد شکایات از مخابرات افزایش یافته است