مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-02اجتماعي

تحصیل 42 درصد دانش آموزان گرگانی در هنرستان ها


مدیر آموزش وپرورش گرگان با اشاره به راه اندازی 5 هنرستان جدید در سال تحصیلی گذشته، گفت: 42 درصد دانش آموزان گرگانی در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

- ایسنا/گلستان مدیر آموزش وپرورش گرگان با اشاره به راه اندازی 5 هنرستان جدید در سال تحصیلی گذشته، گفت: 42 درصد دانش آموزان گرگانی در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

بهجت تربتی نژاد در گفت وگو با ایسنا با تبریک روز معلم، اظهار کرد: در حال حاضر 88 هزار و 600 دانش آموز در 366 مدرسه در سطح شهرستان گرگان مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به گذشت یک قرن از فعالیت آموزش وپرورش در شهر گرگان، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیش از 80 درصد سال تحصیلی به صورت آموزش های غیرحضوری و آنلاین دنبال شد.

امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است مدیر آموزش وپرورش گرگان با بیان اینکه امسال امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ شهرستانی و پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده دانش آموزان ورودی شهرستان گرگان در کلاس اول ابتدایی حدود 8400 نفر و پیش دبستانی حدود 6700 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 42 درصد دانش آموزان گرگانی در هنرستان ها

تحصیل 42 درصد دانش آموزان گرگانی در هنرستان ها