مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-02بين الملل

مهلت 4 روزه دادگاه رژیم صهیونیستی در پرونده زمین های الشیخ جراح برای سازش


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شهرک نشین های مدعی مالکیت اراضی الشیخ جراح و خانواده های فلسطینی ساکن این محله تا روز پنج شنبه مهلت داد با یکدیگر به توافق برسند و در غیر این صورت دادگاه حکم خود را صادر خواهد کرد.

- دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به شهرک نشین های مدعی مالکیت اراضی الشیخ جراح و خانواده های فلسطینی ساکن این محله تا روز پنج شنبه مهلت داد با یکدیگر به توافق برسند و در غیر این صورت دادگاه حکم خود را صادر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا ی فلسطین، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در محله الشیخ جراح شهر قدس اشغالی، به چهار خانواده فلسطینی الجاعونی، اسکافی، الکرد و القاسم پیشنهاد داد در ازای پذیرش مالکیت زمین برای شهرک نشین ها، در خانه های خود به عنوان مستاجر تحت حمایت باقی بمانند و در ادامه قرارداد به نام یکی از اعضای خانواده ثبت شود و تا زمانی که آن فرد فوت کند، مابقی اعضای خانواده در منزل شان بمانند سپس خانه به شهرک نشین ها منتقل شود.

این دادگاه تا روز پنج شنبه به دو طرف پرونده یعنی شهرک نشین ها و چهار خانواده فلسطینی مهلت داده با یکدیگر به توافق برسند و در صورتی که این توافق حاصل نشود، از طرف دادگاه حکمی صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 4 روزه دادگاه رژیم صهیونیستی در پرونده زمین های الشیخ جراح برای سازش

مهلت 4 روزه دادگاه رژیم صهیونیستی در پرونده زمین های الشیخ جراح برای سازش