مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-02سياسي

اولین انصرافی از ریاست جمهوری/ فهرست نامزد های اصلاحات/ جدیدترین نظرسنجی انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جمهور عنوان بسته خبری-تحلیلی است که همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخاب هشتمین رییس جمهور، - در جلسه امروز مجمع عمومی، مراحل بعدی ارزیابی نامزد ها در جبهه اصلاحات ایران تصمیم گیری می شود.

کواکبیان گزینه مردم سالاریداریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفتگو با ایرنا گفت: در حزب مردم سالاری مصطفی کواکبیان آمادگی داوطلبی برای انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

اگرچه حزب در نظر دارد که داوطلب خود را معرفی کند، اما یقینا در چارچوب جریان اصلاحات عمل می کند و مساله تعیین کننده، نظر جبهه اصلاحات و کمک به تشکیلات انسجام بخش است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اصلاح طلبان داوطلبان زیادی، چون اسحاق جهانگیری، محمدرضا عارف، محسن هاشمی، علی لاریجانی، مسعود پزشکیان و سید مصطفی تاجزاده را در لیست خود دارند و ممکن است زمان ثبت نام به تعداد داوطلبان افزوده شود.

ظریف نیز یکی از گزینه های جدی جبهه اصلاحات است و یقینا نظر جمع کثیری از اصلاح طلبان بر اعلام داوطلبی او است.

قنبری با اشاره به شانس پیروزی اصلاح طلبان، اظهار داشت: اصلاحات جریان مردمی است و شانس پیروزی آن ها بستگی به میزان مشارکت بالا دارد که در حال حاضر به دلیل فشار های اقتصادی، وعده های انباشته شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین انصرافی از ریاست جمهوری/ فهرست نامزد های اصلاحات/ جدیدترین نظرسنجی انتخابات

اولین انصرافی از ریاست جمهوری/ فهرست نامزد های اصلاحات/ جدیدترین نظرسنجی انتخابات