مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-02اقتصادي

13 هزار شاغل از کرونا آسیب دیده اند


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 13 هزار شاغل در بخش های مختلف با شیوع کرونا در فضای کار و تلاش آسیب دیده اند.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 13 هزار شاغل در بخش های مختلف با شیوع کرونا در فضای کار و تلاش آسیب دیده اند.

قاسم رحیمی در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در اردبیل اظهار کرد: ما در چهار بخش حمایت از این کارگران و کارفرمایان آسیب دیده از کرونا را انجام دادیم که پرداخت بیمه بیکاری، تسهیلات ارزان قیمت و بسته های کمک معیشتی از جمله آنها بوده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار نفر سالانه از بیمه بیکاری بهره مند می شدند، خاطرنشان کرد: این تعداد به دلیل شرایط کرونایی و تحریم اقتصادی به 12 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با قدردانی از تک تک کارفرمایان در پشتیبانی از جامعه کارگری و جبهه تولید استان اردبیل گفت: در سی و دومین جشنواره امتنان و در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی استان اردبیل سه منتخب و گروه نمونه کارگری داشته که با حضور رییس جمهور تجلیل از این کارگران نمونه ملی انجام شده است.

رحیمی در مورد بهره مندی کارگران از قانون بازنشستگی پیش از موعد به دلیل حضور در مشاغل سخت و زیان آور بیان کرد: سال گذشته یک هزار و 750 نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار شاغل از کرونا آسیب دیده اند

13 هزار شاغل از کرونا آسیب دیده اند