مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-02اجتماعي

اختصاص 2 مرکز قرنطینه دولتی به کودکان بهزیستی تهران


معاون امور اجتماعی بهزیستی تهران گفت: 2 مرکز قرنطینه دولتی در بهزیستی شهر تهران به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست خدمات ارائه می دهد.

حمید نریمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز خیام و شهید اندرزگو تنها مراکز قرنطینه در بدو ورود کودکان به بهزیستی در شهر تهران است که به این کودکان خدمات ارائه می کنند.

وی در خصوص نحوه پذیرش در این مراکز گفت: این مراکز پسران هفت تا 18 سال و دختران 6 تا 18 ساله بی سرپرست و بدسرپرست را از طریق گزارش کارشناس و مددکاری اورژانس اجتماعی 123، کلانتری و دادگاه ها با حکم قضایی و نامه ستاد پذیرش بهزیستی و پس از انجام آزمایشات اولیه از جمله کرونا پذیرش می کنند.

نریمانی افزود: این کودکان پس از پذیرش، توسط مددکار پرونده و روانشناس مصاحبه می شوند و پس از آن با ویزیت پزشک به آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات ایدز، هپاتیت و غیره فرستاده می شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران گفت: مهمترین هدف این مراکز بازگرداندن فرزندان به آغوش گرم خانواده است که این مهم با تلاش روانشناس و مددکاران انجام می شود.

این مقام مسئول گفت: مدت دوره پذیرش، 2 دوره 21 روزه است که در مواقعی به بیش از این زمان نیز می انجامد و کودکان طی این مدت در قرنطینه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 مرکز قرنطینه دولتی به کودکان بهزیستی تهران

اختصاص 2 مرکز قرنطینه دولتی به کودکان بهزیستی تهران