مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-03سياسي

انتقاد امام جمعه پارس آباد از بی توجهی مسئولان استانی به حقوق کارکنان


امام جمعه پارس آباد مغان از عدم پرداخت حقوق تعدادی از کارمندان آب و فاضلاب این شهرستان در یک سال گذشته به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری جدی مسئولان عالی کشوری شد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه پارس آباد مغان از عدم پرداخت حقوق تعدادی از کارمندان آب و فاضلاب این شهرستان در یک سال گذشته به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری جدی مسئولان عالی کشوری شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر باقری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی و پیگیری حق وحقوق کارکنان آب و فاضلاب پارس آباد مغان گفت: آب و فاضلاب روستایی و شهری حدود یک سال قبل ادغام شدند اما پس از این ادغام، در عمل قرارداد تعدادی از کارکنان تمدید نمی شود و حقوق این افراد هم پرداخت نمی شود.

وی افزود: باتوجه به این که شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی در عمل به یک شرکت تبدیل شده اند، اما کارمندان آب و فاضلاب شهری دوبرابر کارمندان آب و فاضلاب روستایی حقوق می گیرند و حقوقشان ابتدای هر ماه هم پرداخت می شود.

امام جمعه پارس آباد مغان خاطرنشان کرد: حقوق کارمندان آب و فاضلاب روستایی در طول 14 ماه پرداخت نشده و در این مدت تنها مبلغ 14 میلیون تومان دریافت کرده اند و این مبلغ تنها حقوق حدود سه یا چهار ماه این افراد را شامل می شود بنابراین حقوق این کارکنان عقب افتاده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه پارس آباد از بی توجهی مسئولان استانی به حقوق کارکنان

انتقاد امام جمعه پارس آباد از بی توجهی مسئولان استانی به حقوق کارکنان