مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-03ورزشي

خارپاشنه یقه احسان حدادی را در آمریکا گرفت!


المپیک توکیو قرار است پس از یک سال تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ اول مرداد 1400 برگزار شود، یعنی ورزشکاران رشته های مختلف که موفق به کسب ورودی این بازی ها شده اند، حدود 80 روز زمان دارند تا آماده حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان شوند.

در این میان مسئولان برای برخی رشته ها و ورزشکاران شانس مدال قائل شده اند و امیدوارند که با حمایت از آنها، سهم ایران را در سبد مدالی المپیک بالاتر ببرند.

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا و دارند مدال نقره المپیک 2012 لندن هم یکی از کسانی است که مسئولان به کسب مدال او امیدوار هستند و در این راستا شرایط مد نظرش را مهیا کرده اند تا در آرامش و به دور از دغدغه، تمرینات خود را دنبال کند و پس از گذشت دو المپیک دوباره دوومیدانی ایران را صاحب مدال کند.

اما به تازگی اخباری در مورد آماده نبودن این ورزشکار مطرح شده است؛ علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت آمادگی حدادی گفت: آقای حدادی آسیب دیدگی داشت و عمل کرد، بنابراین تا به شرایط پرتاب های سابق خود برگردد، زمان بر است.

در حال حاضر بحث بدنسازی را پشت سر گذاشته و برنامه پرتاب را از اواخر هفته گذشته آغاز کرده است.

حدادی 21 بهمن راهی آمریکا شد تا زیر نظر مک ویلکینز تمریناتش را دنبال کند و اکنون با گذشت نزدیک به سه ماه خبرهایی در مورد آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارپاشنه یقه احسان حدادی را در آمریکا گرفت!

خارپاشنه یقه احسان حدادی را در آمریکا گرفت!