مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-03سياسي

دانشگاه، محیط روشن فکری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که محیط دانشگاه، محیط روشن فکری است، گفت: محیط دانشگاه، محیط دریچه های باز به سوی اندیشه های جهانی بوده و محیط تبادل فرهنگ و علم است، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که محیط دانشگاه، محیط روشن فکری است، گفت: محیط دانشگاه، محیط دریچه های باز به سوی اندیشه های جهانی بوده و محیط تبادل فرهنگ و علم است، دانشگاه محیط بسته ای نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار هیات رییسه دانشگاه های صنعتی سهند و هنر اسلامی تبریز به مناسبت گرامی داشت مقام معلم و شهادت استاد شهید مطهری، ضمن تبریک روز معلم، اظهار کرد: دانشگاه مکانی ویژه و ظریف است که برخوردهای نا آشنا با این مکان می تواند آفت زا باشد، امیدواریم اساتید بتوانند در این موقعیت حساس منشا اثر باشند.

وی افزود: دشمن به دلیل تفکرات آیت الله مطهری به سراغ ایشان رفت و خواست اثرگذاری ایشان را در محیط دانشگاه ها و بین جوانان ایران اسلامی از بین ببرد.

وی با اشاره به ویژگی های مهم اساتید در دانشگاه ها، گفت: اساتیدی که در دانشگاه ها منشا اثر هستند و به عنوان استاد سر کلاس حاضر می شوند، ابتدا باید اخلاص داشته باشند، اگر اساتید اخلاص نداشته باشند، نمی توانند آن اثرگذاری را که باید در سرکلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه، محیط روشن فکری است

دانشگاه، محیط روشن فکری است