مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-03سياسي

وظیفه ی آموزشی خود را در شرایط سخت کرونایی انجام دادیم


رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان این که توانسته ایم وظیفه ی آموزشی را در شرایط سخت کرونایی انجام دهیم، گفت: در کنار آموزش، طبق آمار، عملکرد خوبی در حوزه ی پژوهشی نیز داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند با بیان این که توانسته ایم وظیفه ی آموزشی را در شرایط سخت کرونایی انجام دهیم، گفت: در کنار آموزش، طبق آمار، عملکرد خوبی در حوزه ی پژوهشی نیز داریم.

احمدرضا مصطفی قره باغی در دیدار هیات رییسه دانشگاه های صنعتی سهند و هنر اسلامی تبریز با امام جمعه تبریز به مناسبت گرامی داشت مقام معلم و شهادت استاد شهید مطهری، با اشاره به شرایط کرونایی که اکنون در کشور حاکم شده است، اظهار کرد: دوره های آموزشی الکترونیکی در دانشگاه صنعتی سهند از سال ها پیش برگزار شده بود، خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت ها از قبل، بلافاصله انتقال کلاس های حضوری به مجازی آغاز و تمامی کلاس ها در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت آنلاین برگزار شد.

وی بیان کرد: در برخی ساعات روز بیش از 100 کلاس درسی دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود که نزدیک به دو هزار دانشجو می توانند در این کلاس های مجازی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این جریان برای این که بتوانیم وضعیت دانشجویان را نیز رصد کنیم، برنامه ای تحت عنوان احوال پرسی از دانشجویان اجرا شده که براساس آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ی آموزشی خود را در شرایط سخت کرونایی انجام دادیم

وظیفه ی آموزشی خود را در شرایط سخت کرونایی انجام دادیم