مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-03پزشكي

بیماران هموفیلی نباید بگذارند کرونا در بدنشان پیشرفت کند


مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در خراسان جنوبی گفت: اگر فرد دارای هموفیلی مبتلا به کرونا شد، باید علائم خود مانند تنگی نفس، درد قفسه سینه، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در خراسان جنوبی گفت: اگر فرد دارای هموفیلی مبتلا به کرونا شد، باید علائم خود مانند تنگی نفس، درد قفسه سینه، تنفس سریع و خواب آلودگی را کنترل کرده و حتماً به دکتر مراجعه کند؛ در حقیقت این علائم نشان می دهد که فرد دارد به مرحله پیشرفته و التهابی می رود.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیماران هموفیلی که دچار کرونا می شوند شرایط متفاوتی دارند که این شرایط شامل قرنطینه، تغذیه غذایی و یا توصیه های خاص است.

وی افزود: اگر فرد دارای هموفیلی مبتلا به کرونا شد، باید علائم خود مانند تنگی نفس، درد قفسه سینه، تنفس سریع و خواب آلودگی را کنترل کرده و حتماً به دکتر مراجعه کند؛ در حقیقت این علائم نشان می دهد که فرد دارد به مرحله پیشرفته و التهابی می رود.

مدیر دفتر نمایندگی کانون هموفیلی ایران در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر یک فرد عادی مبتلا شد و فقط یک تب خفیف و سرفه سبک و علائم بسیار خفیفی داشت، می تواند با یک مسکن مثل استامینوفن و یا قرص های ضدالتهاب، آن را برطرف کند اما در بیماران هموفیلی نباید این داروها مصرف شود و فرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران هموفیلی نباید بگذارند کرونا در بدنشان پیشرفت کند

بیماران هموفیلی نباید بگذارند کرونا در بدنشان پیشرفت کند