مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-03سياسي

افتتاح دفتر شورای دانش آموزی در بروجرد


اولین دفتر شورای دانش آموزی سازمان دانش آموزی شهرستان در لرستان و در بین شهرستان ها و مناطق کشور افتتاح شد.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: اولین دفتر شورای دانش آموزی سازمان دانش آموزی شهرستان در لرستان و در بین شهرستان ها و مناطق کشور افتتاح شد.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دفتر سازمان دانش آموزی در بروجرد اولین دفتری است که در لرستان و در بین شهرستان ها و مناطق کشور افتتاح می شود.

وی با اشاره به به اینکه دومین دفتر سازمان دانش آموزی در کشور افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: سازمان دانش آموزی با رویکرد اساسی دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و مدرسه محوری بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه پذیری دانش آموزان فراهم می آورد و ضمن تقویت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، هویت اسلامی ایرانی انقلابی آنان را نیز ارتقاء می دهد.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد با اشاره به اینکه هویت تشکیلاتی این سازمان برگرفته از نگاه ارزنده رهبر معظم انقلاب که هویت ما هویت ایرانی - اسلامی است خاطرنشان کرد: که این نگاه ارزشمند بر اعمال و رفتار اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حاکم است و با توجه به شعار شورای دانش آموزی که همفکری، همدلی و همکاری است باید دانست که ضرورت و اهمیت شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر شورای دانش آموزی در بروجرد

افتتاح دفتر شورای دانش آموزی در بروجرد