مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03اقتصادي

مشارکت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در پویش ایران همدل


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در پویش ایران همدل به 6.

- قزوین-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در پویش "ایران همدل" به 6,5 میلیارد تومان بوده است.

فرزاد فرهادی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک و یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ناحیه بیماری کرونا در سطح کشور و از جمله در استان قزوین آغاز شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین توضیح داد: در طرح ایران همدل کمک های نقدی و غیر نقدی اقشار مختلف مردم جمع آوری می شود و این کمک ها بر اساس نیت خیرین به صورت غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 100 آشپزخانه در سطح استان فعال شده و تاکنون بیش از 50 هزار پرس غذای طبخ و توزیع شده است.

وی افزود: در این مدت با کمک اقشار مختلف مردم نیکوکار 15 هزار و 293 افطاری ساده تهیه و میان نیازمندان و محرومان در نقاط مختلف شهری و روستایی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در پویش ایران همدل

مشارکت 6.5 میلیارد تومانی مردم قزوین در پویش ایران همدل