مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-03اقتصادي

بررسی شائبه آهنی بودن قفل و فنر گردنبندهای طلا در طلافروشی های همدان


مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه همه نمونه برداری های صورت گرفته از مصنوعات طلا با استانداردهای نمونه شاهد مطابقت داشته است، گفت: - ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه همه نمونه برداری های صورت گرفته از مصنوعات طلا با استانداردهای نمونه شاهد مطابقت داشته است، گفت: در زمینه آهنی بودن قفل و فنر گردنبندهای طلا شائبه وجود دارد که در نخستین فرصت از این بخش ها نیز نمونه برداری خواهیم کرد.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سال گذشته 67 نمونه برداری از طلاهای کارگاهی و بازار همدان صورت گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه تمام نمونه های آزمایش شده از طلاهای شبکه تولید و توزیع همدان با استانداردهای نمونه شاهد مطابقت داشته است.

وی تصریح کرد: اگرچه شائبه ای درباره وجود آهن در قفل و فنر گردنبندهای طلا وجود دارد اما از حیث نتایج آزمون موردی دیده نشده است و در نخستین فرصت از این بخش ها نیز نمونه برداری خواهیم کرد.

مددی با بیان اینکه استاندارد مصنوعات طلا در کشور با شماره استاندارد ملی 2132 تعیین کننده حدود مجاز عیار بوده است، خاطرنشان کرد: در این راستا کنترل مستمر در سطح تولید و عرضه براساس دستورالعمل علامت گذاری مصنوعات فلزات گرانبها و نحوه نظارت بر آن با شماره مدرک 131/207/د و با تاریخ تجدیدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شائبه آهنی بودن قفل و فنر گردنبندهای طلا در طلافروشی های همدان

بررسی شائبه آهنی بودن قفل و فنر گردنبندهای طلا در طلافروشی های همدان