مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-03سياسي

گروه های جهادی مولفه قوی شدن کشور در گام دوم انقلاب هستند


مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: جهادگری و توسعه فعالیت های گروه های جهادی مولفه قوی شدن کشور در گام دوم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی مبنی بر اینکه کلید ورود انقلاب اسلامی به مرحله دوم، خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است، تصریح کرد: در دو فصل از هفت سرفصل اشاره شده در این بیانیه، به عدالت و عدالت اجتماعی در حوزه اقتصاد و در سرجمع به محرومیت زدایی اشاره می کند.

مسئول بسیج سازندگی فارس ادامه داد: آن جایی که عنوان می کند هدف اولیه بعثت های الهی، عدالت بوده است، به صورت شفاف و صریح خواستار رفع محرومیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق عدالت و پیشرفت می شود؛ البته میان آنچه شده است با آنچه که باید بشود، فاصله ژرفی وجود دارد و بایستی همه مسئولان به طور دائم باید قلبشان برای رفع محرومیت بتپد و از شکاف های عمیق طبقاتی به شدت ناراحت شوند.

قزل سفلی تصریح کرد: بعد از اینکه وزارت بسیار مهم و راهبردی جهاد سازندگی منحل شد، بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی شکل گرفت به فرمان رهبر معظم انقلاب، محرومیت زدایی به عنوان مأموریت ذاتی بسیج سازندگی قلمداد شد و محور این محرومیت زدایی، جهادگران و گروه های جهادی هستند.

به گفته مسئول بسیج سازندگی استان فارس، در استان فارس بیش از 3500 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی سازماندهی شدند که با روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی مولفه قوی شدن کشور در گام دوم انقلاب هستند

گروه های جهادی مولفه قوی شدن کشور در گام دوم انقلاب هستند