مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-03پزشكي

افزایش مراجعات افراد مشکوک به کرونا با علائم مختلف به بیمارستان های گچساران


معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و تعطیلی بازار روند بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان ها به یک ثبات نسبی رسیده اما شاهد مراجعه افراد با علائم متخلف به بیمارستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید امین رضایی  در هشتاد و دمین نشست ستاد مقابله به بیماری ی که در حال فعالیت هستند توسط بازرسان بهداشت و درمان گچساران  بازرسی به عمل آمد.

 وی ادامه داد:17 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی پس از دریافت اخطاریه از سوی کارشناسان بهداشت و درمان پلمب شدند.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه افزود: هم اکنون 93بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهید رجایی و نفت گچساران بستری است که از این تعداد  51بیمار مبتلا قطعی به کرونا شناسایی شده است.

رضایی گفت: هم اکنون 75 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان رجایی و 18 بیمار در بیمارستان بعثت نفت گچساران بستری هستند.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: در حال حاضر هشت بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 116 نفر براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که شاخص مرگ و میر در شهرستان گچساران به بیش از یک دهم درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعات افراد مشکوک به کرونا با علائم مختلف به بیمارستان های گچساران

افزایش مراجعات افراد مشکوک به کرونا با علائم مختلف به بیمارستان های گچساران