مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-03پزشكي

تسریع در تکمیل بیمارستان های مهدیشهر و میامی


استاندار سمنان بر لزوم تسریع در ساخت بیمارستان مهدیشهر و تحویل آن در یکی دو ماه آینده تاکید کرد و گفت: یکی از کارهایی که باید تا پایان دولت به انجام رسد؛ - تکمیل ظرفیت هاست .

علیرضا آشناگر در دیدار رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان که به مناسبت هفته سلامت در سالن غدیر استانداری سمنان به انجام رسید با تقدیر از خدمات کادر پزشکی ، درمانی ، خدماتی و اداری دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود اظهار کرد: بیش از یک سال است که از شناسایی ویروس کرونا گذشته و در طی این مدت، پرسنل پر تلاش بهداشتی و درمانی دانشگاههای علوم پزشکی استان کار سختی را به انجام رسانده و به مردم خدمات رسانی کرده اند.

وی گفت: خوشبختانه کادر پر تلاش بهداشت و درمان استان، کار بسیار بزرگی را در سطح کشور و استان به انجام رسانده اند و در حالی که با شیوع کرونا بسیاری غافلگیر شده بودند اما جوانان و پرسنل پر تلاش بهداشت و درمان در کنار بیماران حضور یافته و با ایجاد آرامش خاطر و رفع دغدغه مندی جامعه تلاش کردند تا سلامت و تندرستی را به مردم هدیه کردند.

استاندار سمنان اضافه کرد: بی تردید جوانانی که عاشقانه و خالصانه در بیمارستان های استان این کار بزرگ را انجام دادند، در نظر مردم ،عزیز و مورد احترام بوده و ارزش این کار بزرگشان همچون حماسه آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل بیمارستان های مهدیشهر و میامی

تسریع در تکمیل بیمارستان های مهدیشهر و میامی