مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-03اقتصادي

کارگران ساختمانی در صدر احتمال وقوع حوادث کار قرار دارند


رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث اتفاق افتاده در استان برای کارگران ساختمانی بوده است، - مهدی لطفی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روز جهانی اان می پردازد و ایران قریب به 80 سال است که در این سازمان عضو بوده و معاهده نامه شماره 81 این سازمان در رابطه با بازرسی کار است.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس فصل چهار قانون کار، بازرسان کار ناظر بر ایمنی و حفاظت از کارگران در کارگاه ها هستند، افزود: هدف از این فصل قانون کار، صیانت از نیروی کار است تا افراد در محیطی امن و ایمن به کار مشغول شوند.

وی با اشاره به ماده 85 فصل چهارم از قانون کار کشور، ادامه داد: برای صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور، رعایت دستورالعمل هایی که از طریق شورای عالی حفاظت فنی (برای تامین حفاظت فنی) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین می شود، برای همه کارگاه ها، کارفرمایان، کارگران و کارآموزان الزامی است.

لطفی فر قانون بازرسی را ناظر در همه واحدهایی که به صورت کارگر و کارفرما فعالیت می کند، دانست و تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 500  واحد تولیدی در استان زنجان به صورت مستمر تولید دارند که بازرسی می شوند و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ساختمانی در صدر احتمال وقوع حوادث کار قرار دارند

کارگران ساختمانی در صدر احتمال وقوع حوادث کار قرار دارند