مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-03سياسي

مرگ عجیب گورخر آفریقایی پس از ورود به ایران


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران با بیان اینکه علت نگهداری چند روزه این سه راس گورخر آفریقایی در گمرک مشخص نیست، اظهار کرد: حیوانات زنده باید سریعا به مرکز نگهداری حیات وحش یا باغ وحش مقصد منتقل شوند تا تیمار و قرنطینه و تحت نظارت دام پزشک قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از مرگ گورخر نر آفریقایی باغ وحش صفادشت که حدود یک هفته پیش به ایران منتقل شده بود خبر داد.

محمد کرمی ضمن تایید خبر مرگ گورخر نر آفریقایی باغ وحش صفادشت گفت: هفته گذشته سه راس گورخر آفریقایی شامل دو ماده و یک نر از کشور هلند به ایران منتقل و پس از چند روز نگهداری در گمرک، دیروز (12 اردیبهشت ماه) به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت در استان تهران منتقل شدند و گورخر نر امروز (13 اردیبهشت) تلف شد.

وی ادامه داد: این سه راس گورخر آفریقایی تنها یک روز است که وارد مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت شده اند و سازمان دام پزشکی در حال بررسی علت تلف شدن گورخر نر این مجموعه است.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: سه راس گورخر آفریقایی که از کشور هلند به ایران منتقل شدند از مسیر بلغارستان- ترکیه به ایران منتقل شده و دارای دو مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و دام پزشکی کشور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ عجیب گورخر آفریقایی پس از ورود به ایران

مرگ عجیب گورخر آفریقایی پس از ورود به ایران