مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-03سياسي

اشتغال بانوان زندانی در مرکز کارآفرینی کوثر


برای نخستین بار امکان اشتغال بانوان زندانی با جرائم مختلف در مرکز مهارت آموزی کوثر توسط شهرداری منطقه 8 فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود رنجبریان ازاشتغال بانوان زندانی با جرائم مختلف درمرکزمهارت آموزی کوثر خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی و مهربانی، شهرداری منطقه8 شرایط اشتغال بانوان زندانی را به گونه ای فراهم کرده است تا این بانوان دوره محکومیت خود را درمرکز مهارت آموزی و اشتغالزایی کوثر سپری کنند.

شهردارمنطقه 8 ضمن بازدید از مرکز مهارت آموزی کوثر افزود: برای نخستین بار بانوان زندانی با رای باز درمرکزکارآفرینی کوثر مشغول به کارشده اند که ما با اشتغال این بانوان چند هدف مهم را مد نظرداریم از جمله آزادی یک انسان در بند، حفظ شأن وکرامت بانوان و بازگشت آنها به عنوان همسر ومادر به کانون خانواده و از همه مهم تر، ارائه آموزش و در نهایت اشتغالزایی برای این بانوان.

رنجبریان با اشاره به روند اشتغال این بانوان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با قوه قضاییه شرایطی فراهم شده تا بانوان بعد از اتمام ساعت کاری خود در مرکز کوثر، بتوانند به کانون خانواده خود بروند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8، وی به ظرفیت مراکز کارآفرینی کوثر نیز اشاره کرد و ادامه داد: مراکز کوثر به عنوان مهم ترین ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بانوان زندانی در مرکز کارآفرینی کوثر

اشتغال بانوان زندانی در مرکز کارآفرینی کوثر