مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-03سياسي

باید سکوت می کردیم که کسی نداند چه بلایی بر سر شهر آمده است؟


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص رد صلاحیت سه نفر از اعضای شورا که در انتخابات شورای ششم ثبت نام کرده اند،گفت: همین چند روز پیش، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص رد صلاحیت سه نفر از اعضای شورا که در انتخابات شورای ششم ثبت نام کرده اند،گفت: همین چند روز پیش، نتایج بررسی صلاحیت‎های انتخابات شوراهای شهر آمد و متاسفانه همان شد که فکرش را می کردیم، برخورد سلیقه ای انجام شده است؛ طرف نمازش ترک نمی ‎شود، به جرم عدم التزام به اسلام رد شده است.

بتول گندمی امروز در نطق پیش از دستور صدوبیست ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما در اردیبهشت 96 به نمایندگی از جریان اصلاحات از مردم رأی گرفتیم.

بعد از 14 سال، با سختی های فراوان و با وجود رد صلاحیت تعداد کثیری از کاندیداهای اصلاح طلب در بهار 96، توانستیم فهرستی را با عنوان لیست امید به مردم ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره جاری شورای شهر تاکنون هر دو شهردار شهر مشهد، تمام تلاش خود را برای توسعه شهر کردند ، افزود: در آغاز دوره خدمت، شهر را با انبان و کروری از بدهی تحویل گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سکوت می کردیم که کسی نداند چه بلایی بر سر شهر آمده است؟

باید سکوت می کردیم که کسی نداند چه بلایی بر سر شهر آمده است؟