مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-04اقتصادي

رفع موانع تولید اولویت اول صنعت فارس


شکاف های اقتصادی ناشی از تورم بیشترین تاثیر را در زندگی کارگران داشته؛ چرا که بر اثر این شکاف ها بسیاری از صنایع خرد و کلان در استان فارس رو به تعطیلی رفته است.

- مسوول جامعه اسلامی کارگران در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز به بیان مشکلاتی که مترتب جامعه کارگری است پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه سالیان سال است که استان فارس به عنوان یک استان صنعتی شناخته نشده است و این استان را به عنوان یک استان تامین کننده گندم و رتبه اول گندم کشور در سیستم صنعت شناخته اند.

فرشید نظری اظهار داشت: این در حالی است که ما از نظر اقلیم، اقلیم خشکی داریم و فراوانی آب آنقدر نیست که بتواند پاسخگوی آبیاری سطح زیر کشت باشد؛ به همین جهت کشاورزان ما ناچار شدند از دل و اعماق زمین، آب مورد نیاز کشت گندم را تامین کنند و امروز با فروکش کردن زمین های کشاورزی به خاطر کمبود آب، با بروز مشکلات بی آبی روبرو هستیم و مشکل بی آبی و عدم امکان آبیاری صحیح، منجر به بیکار شدن افراد، افزایش حاشیه نشینی و نبود سیستم صنعت شده است که مشکلات بسیاری را نیز به دنبال دارد.

وی در پاسخ به میزان کارایی صنایع کوچک و متوسط موجود در استان گفت: این صنایع کوچک و متوسط در حد به کارگیری نیروهای کار زیاد و توسعه چشمگیر صنعت نیستند و متاسفانه سیاست های غلط و سیاست گذاری های ساعتی دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید اولویت اول صنعت فارس

رفع موانع تولید اولویت اول صنعت فارس