مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-04سياسي

آیا برجام تصمیم نظام بود؟


برخی اینگونه القا می کنند که همانطور که رهبر انقلاب، وزارت خارجه را یک مجری دانسته اند، بنابراین برجام نیز محصول تصمیم مجموعه های بالادستی نظام است نه وزارت خارجه و دولت! اما این افراد باید پاسخ دهند که آیا وزات خارجه بعنوان مجری ریل گذاری های مجامع بالادستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، زهرا جوانی عضو هیات علمی دانشگاه و مسئول امور بانوان و و شورای عالی امنیت ملی گردن  می نهند و در نهایت با قید برخی شروط، زیر بار برجام می روند و اگر آنچه از خروجی شورای عالی امنیت ملی عبور کرده بود، منطبق با نظرات ایشان بود چرا 9 شرط را بر آن اضافه کردند؟ و نکته بسیار حائز اهمیت آنکه صرف توافق هیچگاه سیاست نظام و رهبری نبوده بلکه اساسا توافق زمانی معنا دارد که منجر به دست یابی کشور به منافع ملی باشد.

در موضوع برجام، رفع تحریم ها و حفظ دستاوردهای هسته ای کشور محور اصلی منافع ملی بود که اکنون و پس از گذشت چند سال از امضای برجام، آنچه پیش روی ملّت ایران قرار دارد، عدم رفع تحریم ها و از دست دادن بخش قابل توجهی از ظرفیت های هسته ای کشور است.

از نگاه رهبر انقلاب، توافق نکردن، شرف دارد بر توافق بد: البتّه این را هم ما گفتیم که توافق نکردن بهتر از توافق بد است ــ که این حرف را آمریکایی ها هم می زنند ــ این فرمول، فرمول درستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا برجام تصمیم نظام بود؟

آیا برجام تصمیم نظام بود؟