مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-04ورزشي

دردسر بزرگ استرا برای استقلال؛ غرامت سنگین تر می شود!


شرایط قرارداد سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال به گونه ای است که اگر تا ابتدای تابستان تیم نگیرد و پرونده اش در فیفا علیه استقلال نیز برنده شود، - جی پلاس، از همان دی ماه سال 98 که آندره آ استراماچونی قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد، کاملاً مشخص بود برخلاف ادعاهای مطرح شده از طرف برخی از مدیران وقت این باشگاه، مرد ایتالیایی مسئله را به همین راحتی رها نمی کند و ابراز لطف هواداران استقلال در فضای مجازی به او و پاسخ متقابل این مربی و همسرش به هواداران تحت هیچ شرایطی باعث نمی شود تا استراماچونی بی خیال قرارداد سنگینی که منعقد کرده، شود.

خبرورزشی نوشت: اتفاقاً حالا کم کم با توجه به رسیدن زمان سررسید این قرارداد به نظر می رسد استقلال باید خود را برای یک چالش بین المللی بسیار بزرگ آماده کند و شاید میلیاردها تومان خرج روی دستش گذاشته شود.

اتفاق فوق العاده تلخی که البته امیدواریم رخ ندهد ولی متأسفانه تجربه ناکامی ما در اغلب پرونده های بین المللی نشان می دهد وقوع چنین اتفاقی اصلاً بعید نیست.

مدارک مرد ایتالیایی وقتی استراماچونی در خرداد ماه سال 98 به ایران آمد و قرارداد خود با باشگاه استقلال را منعقد کرد، شرایط به گونه ای بود که قرارداد مورد نظر تا اول تیرماه سالجاری (1400) اعتبار داشت و البته طرفین در پایان فصل اول همکاری باید یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر بزرگ استرا برای استقلال؛ غرامت سنگین تر می شود!

دردسر بزرگ استرا برای استقلال؛ غرامت سنگین تر می شود!