مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-04اقتصادي

مانور محدودیت مصارف برق در چهار شهرستان خوزستان برگزار می شود


سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از برگزاری مانور محدودیت مصارف برق در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این مانور روز چهارشنبه هفته جاری در چهار شهرستان اهواز، - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از برگزاری مانور محدودیت مصارف برق در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: این مانور روز چهارشنبه هفته جاری در چهار شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار می شود.

شهاب صدیقی شامگاه سه شنبه اظهار کرد: با توجه به مکاتبات شرکت های توزیع نیروی برق و توانیر در خصوص تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف برق دستگاه های اجرایی این مانور با هدف شروع اقدامات عملی اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: بر اساس این مانور، کاهش 50 درصدی بار مصرفی از ساعت 11 تا 13:30 و کاهش 90 درصدی بار مصرفی از ساعت 13:30 به بعد با نظارت استانداری خوزستان در تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان های مذکور صورت می گیرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان تصریح کرد: میزان کاهش مصرف برق دستگاه ها نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز پایش و نتیجه به مسئولان مرتبط استان اعلام می شود.

وی با اعلام ابلاغ مکتوب این موضوع توسط مدیریت بحران به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی مرتبط استان، اظهار امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور محدودیت مصارف برق در چهار شهرستان خوزستان برگزار می شود

مانور محدودیت مصارف برق در چهار شهرستان خوزستان برگزار می شود