مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-05-04فرهنگي

کوچ سینماگران به عرصه سریال سازی/ «لیپار» آماده تور جهانی می شود


حسین ریگی کارگردان فیلم سینمایی «لیپار» ضمن اشاره به صدور پروانه نمایش برای این فیلم، بیان کرد که آن را به سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ارایه خواهد کرد.

- حسین ریگی کارگردان فیلم سینمایی لیپار ضمن اشاره به صدور پروانه نمایش برای این فیلم، بیان کرد که آن را به سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ارایه خواهد کرد.

حسین ریگی کارگردان فیلم سینمایی لیپار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: ما باید پروانه نمایش فیلم را قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر می گرفتیم و حالا این مجوز را داریم، اما تمرکزی روی بحث اکران نداریم.

بیشتر روی این موضوع تمرکز داریم که بتوانیم فیلم را به سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ارایه بدهیم و از سوی دیگر زمینه حضور آن را در جشنواره های دیگر جهانی فراهم کنیم.

اگر شرایط کمی بهتر شود، به اکران عمومی هم فکر می کنیم چون سعید خانی مدیر خانه فیلم و تهیه کننده لیپار کارهای پخش آن را پیگیری می کنند.

وی افزود: در حال حاضر واقعاً شرایط برای اکران آنلاین فیلم ها چندان مهیا نیست چون بلافاصله بعد از بارگذاری در پلتفرم ها، نسخه باکیفیت فیلم قاچاق و از شبکه های فارسی زبان خارجی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ سینماگران به عرصه سریال سازی/ «لیپار» آماده تور جهانی می شود

کوچ سینماگران به عرصه سریال سازی/ «لیپار» آماده تور جهانی می شود