مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-05سياسي

گرامیداشت روز جهانی قدس در مهریز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل ضرورت حفظ سلامتی مردم به سبک دیگری در مهریز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل ضرورت حفظ سلامتی مردم به سبک دیگری در مهریز برگزار خواهد شد.

محمد جواد برزگر در نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: مردم مسلمان و انقلاب ایرانی بیش از چهار دهه همپای دیگر مسلمانان و آزادگان جهان، روز جهانی قدس را با برپایی راهپیمایی پرشور و حماسی پاس می دارند.

وی افزود: امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل رشد فزاینده ویروس منحوس کرونا و با عنایت به وضعیت حاد بیماری کووید19 که متاسفانه شهرستان مهریز را نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده، بر حسب صلاحدید و با هدف پیشگیری از عادی انگاری این بیماری مقرر شد در سال جاری نیز هیچگونه راهپیمایی از جمله خودرویی برگزار نشود.

معاون فرماندار مهریز تصریح کرد: برای نقش آفرینی و ادای دین در این مناسبت بسیار مهم، از ایده ها و طرح های جایگزین با استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی، تبلیغات محیطی و شهری استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام صادق مومن رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هم فضاسازی مساج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز جهانی قدس در مهریز

گرامیداشت روز جهانی قدس در مهریز