مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-05اقتصادي

ساکنان بافت های فرسوده از این فرصت استفاده کنند


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از نوسازی 198 واحد مسکونی استان ایلام با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از نوسازی 198 واحد مسکونی استان ایلام با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته خبر داد.

عبدالله بهادری در گفت و گو با ایسنا ، اظهار کرد: با هدف نوسازی بافتهای فرسوده و مقاوم سازی ساختمان ها در برابر حوادث طبیعی، تعداد 198 واحد ساختمانی با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته(1399) در استان ایلام در قالب 58 پروژه احداث شد.

وی میزان تسهیلات پرداختی سال 99 را در این زمینه در مجموع بالغ بر 79 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت باز آفرینی شهری ایران، خاطر نشان کرد: امسال نیز تاکنون 7 واحد ساختمانی در قالب 2 پروژه احداث شده و با استقبال مردم ساکن در محله های قدیمی و فرسوده قطعاً این روند با نوسازی تعداد واحدهای بیشتری ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: ساکنان بافت های فرسوده استان می توانند از این ظرفیت جهت بازسازی واحدهای فرسوده خود استفاده کنند و در این زمینه در حال حاضر محدودیتی جهت معرفی از طرف این اداره کل وجود ندارد وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان بافت های فرسوده از این فرصت استفاده کنند

ساکنان بافت های فرسوده از این فرصت استفاده کنند