مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-05ورزشي

نصیرزاده به دنبال تضعیف و تعطیلی بدنسازی و پرورش اندام کشور است!


رییس انجمن آمادگی جسمانی کشور به انتقاد از اقدام فدراسیون بدنسازی پرداخت و گفت: نصیرزاده با رفتن سراغ رشته های دیگر به دنبال تضعیف و تعطیلی بدنسازی و پرورش اندام است.

- فرخ کیا با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی اجازه ندارد مسابقاتی را که مربوط به رشته های فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن آمادگی جسمانی است را برگزار کند گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که فدراسیون بدنسازی روز به روز از وظایف اصلی و اهدافش دور شده و به جای اینکه روی وظایف ذاتی خود متمرکز باشد، به فدراسیون های دیگر سرک می کشد و هر چند وقت یکبار موجب به هم خوردن آرامش ورزش کشور می شود.

کیا ادامه داد : اخیرا اطلاعیه ای مبنی بر آغاز آزمون ورودی ورزشکاران جهت مسابقاتی تحت عنوان تهمتن از طرف فدراسیون بدنسازی منتشر شده که همانطور که اشاره شد خارج از اختیارات این فدراسیون بوده و آیتم های مدنظر آن مربوط به انجمن آمادگی جسمانی بوده و به هیچ عنوان ارتباطی با فعالیت های ذاتی رشته پرورش اندام ندارد.

رشته های فدراسیون بدنسازی مشخص می باشند و با تایید وزارت ورزش و جوانان به عنوان ناظر قانونی فعالیت می کنند.

فرخ کیا که از قهرمانان کشتی کشور می باشد افزود: اگر این روال حاکم باشد انجمن آمادگی جسمانی کشور هم قادر است مسابقات فیتنس را در سطح خیلی مطلوب تر از آنها برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیرزاده به دنبال تضعیف و تعطیلی بدنسازی و پرورش اندام کشور است!

نصیرزاده به دنبال تضعیف و تعطیلی بدنسازی و پرورش اندام کشور است!