مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-05اقتصادي

توزیع 6000 بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان بهزیستی


به همت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد 6 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، - به همت بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعداد 6 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با حضور معاونت کمک های اجتماعی سازمان بهزیستی و تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مجموعه این بانک، بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده با هدف یاری رسانی به محرومان جامعه، تهیه، بسته بندی و جهت توزیع در بین مددجویان تحت پوشش، در اختیار سازمان مذکور قرار گرفت.

بانک رفاه کارگران در سال های اخیر، سعی کرده تا با توسعه اقدامات در حوزه مسئولیت های اجتماعی، به عنوان بانک پیشرو در این حوزه اقدام کند.

بخش قابل توجهی از این اقدامات با محوریت حمایت از نظام سلامت و کمک به محرومیت زدایی در کشور در شرایط بغرنج ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیاتی شده است.

همچنین اعطای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، خرید آمبولانس و تجهیزات پزشکی برای تعدادی از بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6000 بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان بهزیستی

توزیع 6000 بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین مددجویان بهزیستی