مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-05حوادث

محور آزادراه شرق اصفهان مسدود است /ادامه ممنوعیت تردد بین شهری


چهار محور در استان اصفهان به دلیل بارش باران مسدود است و مهم ترین این محورها آزادراه شرق از پل شیراز تا اصفهان است.

- سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به بارش های دو روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر همچنان چهار محور در استان اصفهان مسدود است.

وی با بیان اینکه آزادراه شرق استان اصفهان از جمله محورهای مسدود شده بر اثر بارش های دو روز گذشته است، تصریح کرد: بر این اساس در حال حاضر از پل شیراز تا اصفهان مسیر مسدود شده است.

محور بیاضه به سمت استان یزد همچنان مسدود است رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه محور بیاضه به سمت استان یزد نیز همچنان مسدود است، ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت به دلیل خرابی جاده در محدوده استان یزد این محدودیت اعمال شده است.

وی با بیان اینکه محور سه راهی جندق به سمت سمنان نیز تا صبح امروز مسدود بود، ادامه داد: این محور تقریباً در حال بازگشایی است اما ترددها با مشکل انجام می شود و جاده همچنان خراب است.

ممنوعیت تردد بین شهری در استان اصفهان لغو نشده است سرهنگ زارع با اشاره به مسدود شدن محور کمربندی چاه ملک نیز اظهار داشت: این منطقه که در شهرستان خور و بیابانک قرار دارد نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد خودروها از مسیر داخل روستا انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور آزادراه شرق اصفهان مسدود است /ادامه ممنوعیت تردد بین شهری

محور آزادراه شرق اصفهان مسدود است /ادامه ممنوعیت تردد بین شهری