مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-05سياسي

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف آغاز شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: از امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل آغاز شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: از امروز مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل آغاز شد.

حجت الاسلام مهدی ستوده در مراسم آغازین این مسابقات در اردبیل اظهار کرد: به مدت یک ماه مراحل ثبت نام برای شرکت در این مسابقات در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده و امیدواریم در اوایل تیرماه مرحله شهرستانی را به انجام رسانده تا برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: بعد از طی شدن مرحله شهرستانی و استانی، برگزیدگان در مرحله کشوری چهل و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن ویژه اوقاف و امور خیریه حضور پیدا می کنند تا بعد از گذراندن دوره های تخصصی در مرحله بین المللی حاضر شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این مسابقات در پنج رشته قرائت، ترتیل، مناجات خوانی، اذان و حفظ قرآن برگزار خواهد شد.

ستوده به برپایی مجالس تلاوت و تفسیر قرآن در امامزادگان استان به میمنت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما بر این است تا جامعه قرآنی بیش از گذشته با مبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف آغاز شد

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف آغاز شد