مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-05حوادث

قطع 50 اصله تاغ در کلاته خیج شاهرود/2 نفر دستگیر شدند


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از قطع 50 اصله تاغ در حوزه کلاته خیج شاهرود خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده، بالغ بر 100 میلیون تومان به منابع طبیعی منطقه خسارت زدند.

- ، ضمن بیان اینکه شب گذشته گزارشی مبنی بر قطع تاغ توسط افراد متخلف در تاغ زارهای روستای جیلان اطراف ایستگاه راه آهن به منابع طبیعی گزارش شد، ابراز داشت: نیروهای حفاظتی بلافاصله به منطقه عزیمت و پس از گشت زنی چندین ساعته دو اکیپ در تاغ زارها را شناسایی کردند.

وی ضمن بیان اینکه متهمان در دو شب پیش بارویت گشت حفاظت در تاغ زارهای منطقه جیلان متواری شدند، افزود: با پیگیری و پایش اطلاعاتی این افراد در گرفتار شدند که لازم به ذکر یکی از متهمان باسابقه قاچاق تاغ در شهرستان های میامی و دامغان ده ها پرونده قطع و حمل تاغ را دارد.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه نیروهای یگان ویژه منابع طبیعی توانستند با همکاری پاسگاه محترم کلاته خیج مقدار 850 کیلوگرم چوب تاغ قطع شده را شناسایی کنند، ابراز داشت: متهمان این مقدار چوب را در دو خودروی سواری پراید به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بودند که در اقدام به موقع مأموران مورد شناسایی قرارگرفته و دستگیر شدند.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه این دو متهم بالغ بر 50 اصله درخت تاغ را قطع کرده بودند، تصریح کرد: خسارت وارده به منطقه بیش از 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 50 اصله تاغ در کلاته خیج شاهرود/2 نفر دستگیر شدند

قطع 50 اصله تاغ در کلاته خیج شاهرود/2 نفر دستگیر شدند