مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-05ورزشي

افتتاح همزمان 161 پروژه محرومیت زدایی سپاه در فارس


161 پروژه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس با اعتبار بیش از 101 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- ، مسئول بسیج سازندگی استان فارس ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح 161 پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان فارس گفت: وحدت و همدلی در استان فارس وجود دارد و در سایه این وحدت فعالیت های خوبی در حال انجام است.

اسماعیل قزل سفلی افزود: امام خمینی (ره) بسیج را به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و این شجره طیبه در باور مردم جای دارد؛ بسیج در کنار مردم و پاره تن مردم فرمول مسائل انقلاب و نظام محسوب می شود و در استان فارس هم بسیجیان و جهادگران درکنار هم افزایی ها با نهادهای حمایتی و دستگاه های اجرایی به کمک محرومین و مستضعفین رفته اند.

قزل سفلی با بیان اینکه 151 پروژه در سال گذشته برای محرومیت زدایی استان انجام شد، اظهار داشت: 161 پروژه عمرانی و اشتغال در حوزه محرومیت زدایی امروز در سطح کل استان فارس افتتاح می شود.

رییس بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پروژه ها در حوزه آب کشاورزی، فضای های ورزشی، خانه عالم، پروژه ساخت مدرسه و ایجاد کارگاه اشتغال، اضافه کرد: در حوزه اشتغال 61 پروژه در 31 رسته شغلی و 780 شغل ایجاد شده است و این پروژه ها با اعتبارات بیش از 101 میلیارد تومان با همکاری نهادهای مختلف و خیرین تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 161 پروژه محرومیت زدایی سپاه در فارس

افتتاح همزمان 161 پروژه محرومیت زدایی سپاه در فارس