مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-05اقتصادي

دستورالعمل تردد اشخاص و وسایل نقلیه موتوری در بنادر نهایی شد


یک مقام مسئول با اشاره به ابزارهای تعرفه ای برای جذب شناور و کالا به بنادر، گفت: سازمان بنادر طی سال های گذشته همواره با ارایه تخفیفات و مشوق های تعرفه ای با سیاست های کلان تجاری هسمو بود.

- خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر، خسرو سرایی در رابطه با نهایی سازی آیین نامه تردد اشخاص و وسایل نقلیه موتوری در بنادر کشور، اظهار داشت: در راستای نظم بخشی تردد اشخاص و وسایط نقلیه در داخل بندر، ارتقا سطح ایمنی و ارتقا شاخص های بهره وری در بنادر کشور، آیین نامه تردد اشخاص و وسایل نقلیه موتوری در بنادر در هیأت عامل سازمان تصویب و جهت تصویب نهایی به شورای عالی ترابری کشور منعکس شد و دستورالعمل آن در حال نهایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه در زمان تحریم ها همواره از منظر حمل و نقل دریایی با شرکای عمده تجاری و کشورهای همسایه برای تسهیل تجارت و همچنین ترانزیت کالا از قلمروی کشور در حال رایزنی بوده ایم، اظهار داشت: انتظار می رود با برطرف شدن بسیاری از موانع در ماه های آتی، حجم این مراودات به طور چشم گیری افزایش پیدا کند.

سرایی با اشاره به ابزارهای تعرفه ای برای جذب شناور و کالا به بنادر کشور، گفت: سازمان بنادر در سال های گذشته همواره با ارائه تخفیف ها و مشوق های تعرفه ای با سیاست های کلان تجاری کشور همسو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تردد اشخاص و وسایل نقلیه موتوری در بنادر نهایی شد

دستورالعمل تردد اشخاص و وسایل نقلیه موتوری در بنادر نهایی شد