مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-05فرهنگي

مسترکلاس« جاناتان رُزنبام» منتشر شد


نسخه تصویری مسترکلاس جاناتان رزنبام منتقد سرشناس «شیکاگو ریدر»، «فیلم کامنت» و «کایه دو سینما»، امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه منتشر شد.

- نسخه تصویری مسترکلاس جاناتان رزنبام منتقد سرشناس شیکاگو ریدر ، فیلم کامنت و کایه دو سینما ، امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسترکلاس جاناتان رزنبام با موضوع نقد در سینمای مستند یکی از مسترکلاس های مهم و پربییننده چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت بود که امروز چهارشنبه در سایت مرکز و آپارات بارگذاری شده است و علاقه مندان می توانند نسخه تصویری این کارگاه را رایگان ببینند.

جاناتان رزنبام منتقد سرشناس آمریکایی که به ایران هم سفر کرده، درباره نقد فیلم می گوید: نقد بیشتر یک گفتگو است، گفتگویی که قبل از حضور منتقد وجود داشته است و منتقد از میانه این گفتگو وارد می شود و نقش منتقد این است که به این گفتگو یا جهتی جدید دهد و یا اینکه مطلب جدیدی به آن اضافه کند.

حتی وقتی منتقد کنار می رود این گفتگو همچنان ادامه می یابد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از آغاز سال 1400 و در راستای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، نسخه تصویری مسترکلاس های چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت را هر چهارشنبه منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسترکلاس« جاناتان رُزنبام» منتشر شد

مسترکلاس« جاناتان رُزنبام» منتشر شد