مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-05بين الملل

هزینه پرستاری از نوزاد نخست وزیر را هم انگلیسی ها می پردازند!


رسوایی های مالی نخست وزیر انگلیس به سریالی دنباله دار تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایندیپندنت، در حالی که به حزب محافظه کار انگلیس تنها یک هفته مهلت داده شده است تا متن کلیه مکاتبات پیرامون مرمت و دکوراسیون آپارتمان محل اقامت نخست وزیر را تحویل دهند، گزارش هایی حاکی از آن است که از حامیان مالی حزب خواسته شده بوده است که دستمزد پرستار ویلفرد پسر بوریس جانسون را هم بپردازند.

یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس که نامش فاش نشده است، از یکی از حامیان حزب محافظه کار شکایت نامه ای دریافت کرده که در آن گفته می شود از او خواسته شده بوده است که هزینه پرستاری از کودک یک ساله بوریس جانسون را تقبل کند.

ظاهرا حامی مالی حزب به این نماینده پارلمان گفته است: برای من اشکالی ندارد که وجه لازم برای جزوه ها (ی حزبی) را بپردازم، اما به معنی واقعی کلمه از من خواسته شده هزینه پرستاری از کودک نخست وزیر را بپذیرم.

درخواست پرداخت دستمزد پرستار کودک جانسون در حالی منعکس شده است که از حامیان مالی حزب محافظه کار خواسته شده بود که هزینه های یک مربی ورزشی شخصی برای نخست وزیر را بپردازند.

دفتر نخست وزیری تقاضا از حامیان مالی را انکار نکرده است، اما تاکید کرده است که جانسون دستمزد هر دو فرد مذکور را شخصا پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه پرستاری از نوزاد نخست وزیر را هم انگلیسی ها می پردازند!

هزینه پرستاری از نوزاد نخست وزیر را هم انگلیسی ها می پردازند!