مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-05پزشكي

19 هزار واکسن در استان زنجان توزیع شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تا به امروز 19 هزار واکسن در استان زنجان توزیع شده و در این واکسیناسیون ایرانی - کوبایی 9 هزار دوز واکسن به ظرفیت استان زنجان اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: هنوز اطلاعات و میزان اثرگذاری این اسپری مشخص نشده است و افرادی که اطلاعات آنها در سامانه سیب ثبت نشده نباید به صورت مستقیم به مراکز مراجعه کنند و این افراد باید به صورت تلفنی زمان واکسیناسیون خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تا زمانی که شهرستانی قرمز است مشاغل گروه های دو، سه و چهار حق فعالیت ندارند، افزود: برای مطلوب شدن شرایط باید میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یابد.

قزلباش از روند کاهشی بیماری کرونا در استان زنجان در بخش های سرپایی و بستری خبر داد و متذکر شد: از هفته گذشته روند خطی بیماری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بیش از 515 نفر در بیمارستان های استان بستری بوده و بیش از 25 درصد تخت های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی اشغال شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تغییر رنگ شهرستان ها تابع شاخص هایی است که در صورت تغییر این شاخص ها رنگ شهرها تغییر می کند، یاد آورشد: شهرستان ابهر دارای وضعیت بهتری بوده و دو شهرستان زنجان و خرم دره در وضعیت قرمز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزار واکسن در استان زنجان توزیع شده است

19 هزار واکسن در استان زنجان توزیع شده است