مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:252021-05-05سياسي

اجرای طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در قالب هم افزایی بین نهاد ها


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بخشی از تدوین نقشه راه بسیج سازندگی، طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در قالب هم افزایی بین نهاد ها، طی تفاهم نامه با 8 نفر از وزرا و 10 سازمان مرتبط در راستای هدفمند اجرا کردن این طرح در کشور می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز محمد زهرایی بعدازظهر امروز در آیین بهره برداری از 161 پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان فارس اظهار  داشت: در قانون بسیج سازندگی دستگاه های اجرایی می توانند پروژه های محرومیت زدایی را اجرایی و عملیاتی کنند و در این مورد تمام فعالیت های بزرگ و عام المنفعه توسط این نهاد انجام شده است.

وی  با اشاره به اینکه شعار بسیج سازندگی در امتداد مردمی دستگاه های اجرایی در راستای محرومیت زدایی قرار د ارد، افزود:  بخشی از تدوین نقشه راه بسیج سازندگی، طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در قالب هم افزایی بین نهاد ها، طی تفاهم نامه  با 8 نفر از وزرا و  10 سازمان  مرتبط  در راستای هدفمند اجرا کردن این طرح در کشور می باشد.

رییس  بسیج سازندگی اظهار کرد: از 40 هزار  روستا در کشور، 10 هزار و 280 روستا نشانه گذاری شده  و نیز در حاشیه شهر ها، هزار و 100 محله که توسط سازمان اجتماعی وزارت کشور بازآفرینی و شناسایی شده و در گام نخست 300 محله در اولویت قرار  گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در قالب هم افزایی بین نهاد ها

اجرای طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در قالب هم افزایی بین نهاد ها