مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-05ورزشي

جایزه جهانی موسیقی برای آهنگساز ایرانی/میرمعصومی: درخشش ایران برایم افتخار بزرگی است


حدود 30 هزار شرکت کننده برای مرحله نیمه نهایی انتخاب شده و پس از داوری، کمتر از 1 درصد آثار برای مرحله فینال انتخاب شدند که پس از طی ارزیابی های سختگیرانه نفرات اول تا سوم هر بخش توسط سایت رسمی ISC معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، احمد میرمعصومی آهنگساز ایرانی برای خلق اثری با عنوان کالسکه موفق به کسب جایزه جهانی مسابقه بین المللی آهنگسازی (ISC) از مسابقات معتبر آهنگسازی شد.

در همین خصوص خبرنگار فارس گفتگویی کوتاه با این آهنگساز ترتیب داده که در ادامه می خوانید: ضمن تبریک به خاطر موفقیت در این رویداد معتبر جهانی در مورد این جایزه و جزییات این رویداد توضیح بفرمایید.

مسابقه بین المللی آهنگسازی یا (ISC) از معتبرترین مسابقات آهنگسازی جهان است که سالانه با بیش از 26 هزار نفر شرکت کننده از 158 کشور دنیا ، رقابت بسیار سنگینی را در23  شاخه موسیقی برگزار میکند.

که به لطف خداوند موفق به کسب مقام نخست در شاخه موسیقی اینسترومنتال شدم و بسیار خوشحالم که این توفیق ارزشمند برای مردم عزیز و هنر کشورم رقم خورد.

در مورد اهمیت این جایزه جهانی و پروسه انتخاب برگزیدگان نهایی توضیح بفرمایید.

همانطور که عرض کردم این رقابت  به صورت سالیانه برگزار میشود و اهمیت آن به دلیل حجم بالای شرکت کنندگان از سراسر دنیا و سطح بسیار بالای کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جهانی موسیقی برای آهنگساز ایرانی/میرمعصومی: درخشش ایران برایم افتخار بزرگی است

جایزه جهانی موسیقی برای آهنگساز ایرانی/میرمعصومی: درخشش ایران برایم افتخار بزرگی است