مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-05سياسي

نشست رسانه ای با موضوع بررسی رخدادهای امنیتی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین


نشست رسانه های «بررسی رخدادهای مهم امنیتی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین» با سخنرانی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا جناب آقای «سعدالله زارعی» در موسسه مطالعات اندیشه سازان نور با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس- نشست رسانه های بررسی رخدادهای مهم امنیتی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین   با سخنرانی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا جناب آقای  سعدالله زارعی در موسسه مطالعات اندیشه سازان نور با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

 در ابتدای این نشست رییس موسسه اندیشه سازان ضمن خیر مقدم به حاضران و اهالی رسانه،و تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع) فرا  رسیدن روز قدس را بسیار مهم عنوان کردند.

زارعی در این نشست گفت : در ارتباط با روز قدس و مساله فلسطین باید گفت فلسطین طی یک توطئه بین المللی با همکاری است .

تعجب آور این است که در بین جوامع اسلامی دولتهایی پیدا میشوند که اهمیت این مساله را انکار میکنند و بدتر اینکه در کنار جریان اشغالگر غربی قرار میگیرند و به عنوان یک کارزار درونی جهان اسلام علیه فلسطین عمل میکنند.

نکته حائز اهمیت این است که  به موازاتی که اشغال فلسطین و تاسیس رژیم جنایتکار صهیونیستی برای غربی ها یک امر غیر قابل چشم پوشی است و روی این حمایت اصرار دارند از این طرف هم مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رسانه ای با موضوع بررسی رخدادهای امنیتی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین

نشست رسانه ای با موضوع بررسی رخدادهای امنیتی اخیر در سرزمین های اشغالی فلسطین