مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-05سياسي

فضای مجازی اقیانوس بیکران تهدیدات و فرصتها است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: فضای مجازی یک اقیانوس بیکران است که هم تهدیدات زیاد و هم فرصتهای خوبی دارد ما باید در این فضا حضور داشته باشیم و با جو رسانه ای منفی دشمن مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی علی اکبر گروسی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: دشمن در تلاش است دارد ما  باید در این فضا  حضور داشته باشیم  و  با جو رسانه ای منفی دشمن  مقابله کنیم و فضای مجازی را به نفع خودمان بچرخانیم و تمام ناهنجاریها و فضاسازیهای منفی دشمن در این فضا  را از اثر بیاندازیم که این جز با همدلی و همکاری همه مردم و مسئولین میسر نخواهد شد.

وی افزود:  باید رسانه های  بدون مجوز و غیر مجاز رصد و از فعالیت غیر قانونی  آنها جلوگیری شود چرا که بسیاری از بی اخلاقی ها و ناهنجاری ها از این رسانه ها منتشر می شود.

این مقام مسوول در ادامه صحبتهای خود قانون را فصل الخطاب خواند و از همه داوطلبان و  نامزدها و کاندیدها خواست تا مطیع قانون باشند و فقط در چارچوب قانون حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی اقیانوس بیکران تهدیدات و فرصتها است

فضای مجازی اقیانوس بیکران تهدیدات و فرصتها است