مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-06سياسي

برگزاری رزمایش گروه های جهادی در فارس


سومین نشت مجامع و شورای جهادی استان فارس در قالب رزمایش هشت هزار نفری گروه های جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، برگزار شد.

- مسئول بسیج سازندگی استان فارس در رزمایش گروه های جهادی استان فارس، گفت: توانمندسازی تخصصی گروههای جهادی، تشکیل قرارگاه های جهادی استانی با هدف به کارگیری توان های تخصصی جهادی، و گروههای جهادی امدادی، از اهداف پیش رو برای سال 1400است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بسیج سازندگی فارس، سرهنگ اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه اولین قرارگاه جهادی تخصصی با عنوان قرارگاه جهادی تخصصی مدرسه ساز تشکیل شده و قرارگاه جهادی تخصصی آب، و.

در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج، بیش از 450 برنامه توسط گروههای جهادی استان اجرا می شود، به رزمایش 8هزارنفری گروههای جهادی اشاره کرد و گفت: در این رزمایش، افراد در قالب 744گروه جهادی طی دو روز در حوزه و عرصه های مختلف به ارائه خدمت در مناطق محروم استان خواهند پرداخت.

رییس سازمان بسیج سازندگی نیز در این رزمایش گفت: در اصلاح قانون بسیج سازندگی، شخصاً از سیل سال 98 با قولی که به خانواده های شهدای جهادی دادم، پیگیری را شروع کردم و امروز پس از بیش از یک سال و نیم، این اصلاحیه آماده شده و در انتظار ورود به صحن مجلس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش گروه های جهادی در فارس

برگزاری رزمایش گروه های جهادی در فارس