مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-06حوادث

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در بجنورد/ متهم دستگیر شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری عامل زمین خواری به ارزش 4 میلیارد ریال در بجنورد خبر داد و گفت: متهم دستگیر و به مقام قضایی معرفی شده است.

- اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف و فروش بخشی از اراضی ملی در منطقه شهرک فناوری کارگاهی بجنورد کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با بررسی های انجام شده مشخص شد که این فرد یک سوله به مساحت 240 متر مربع از این اراضی را تصرف و در نهایت به فروش رسانده است، گفت: این فرد با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه ارزش این مقدار زمین 4 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار مطهری زاده در انتها با تاکید بر اینکه برخورد با افرادی که با قصد سودجویی اقدام به تصرف اراضی ملی می کنند با جدیت در دستور کار قرار دارد، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در بجنورد/ متهم دستگیر شد

کشف زمین خواری 4 میلیاردی در بجنورد/ متهم دستگیر شد