مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-06حوادث

اجرای عملیات پاکسازی خط راه آهن شمال ادامه دارد/ انسداد خط نداشتیم


مدیرعامل شرکت راه آهن کشور با بیان اینکه اجرای عملیات پاکسازی خط راه آهن شمال ادامه دارد، گفت: با تلاش همکاران در این مدت انسداد خط نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه آهن کشور پیش از ظهر امروز در بازدید خط قطار محور شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدیدی از وضعیت پیش آمده وقوع سیلاب در منطقه شمال به همراه جمعی از مدیران اداره کل راه آهن ناحیه شمال انجام دادیم.

وی گفت: همکاران ما در چند روزی که سیلاب به وقوع پیوسته، شبانه روزی برای حفظ ایمنی سیر قطارها و عدم توقف قطارها تلاش کردند و پس از 48 ساعت بدون استراحت، مجدانه و جهادی برای رفع مشکلات هنوز هم مشغول به کار هستند.

مدیر عامل شرکت راه آهن کشور افزود: در پی وقوع سیلاب در چند نقطه در محور شمال به دلیل آب گرفتکی و ریزش کوه همچنین انتقال حجم زیادی از سنگ های بزرگ از کوهستان به سمت ناحیه پل های آب گذر، مشکلاتی را برای خطوط راه آهن به وجود آورد.

رسولی در خصوص جزییات حادثه اخیر تصریح کرد: همان لحظه ای که سیل به وقوع پیوست، همکاران ما در نگهداری خط و همکاری اهالی منطقه با هوشیاری موجب شدند تا قطار باری که در مسیر در حال حرکت بود، متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات پاکسازی خط راه آهن شمال ادامه دارد/ انسداد خط نداشتیم

اجرای عملیات پاکسازی خط راه آهن شمال ادامه دارد/ انسداد خط نداشتیم