مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-07سياسي

جوانان ما جهان بدون رژیم صهیونیستی را می بینند/ داعش شگرد صهیونیست ها بود


مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: سپاه و بسیج و مردم پای مبانی امام و انقلاب ایستاده اند و مطمئنیم جوانان ما روزی جهان بدون رژیم صهیونیستی را می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام علی شیرازی شامگاه پنجشنبه در برنامه روز قدس در گلستان شهدا اظهار داشت: اگر بخواهیم هدف از خلقت را طبق قرآن تبیین کنیم همه هستی برای برای بندگی خدا به وجود آمده و پیغمبران هم برای ترسیم راه عبودیت مبعوث شدند و هدف همه آن ها تشکیل حکومت دینی بود و اینکه نظامی در جامعه حاکم شود تا راه بندگی و توحید ناب را ترسیم کند و بر علیه بت ها و بت پرستی و طاغوت پرستی قیام کند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله ادامه داد: خدا 2 مأموریت به پیغمبران داد؛ بندگی خدا و ترسیم توحید؛ توحید هم اثبات خدا و هم نفی طاغوت است؛ قرآن صراحتا بیان می کند هر پیغمبری برای هر امتی آمد طاغوت زدایی کند و حق حاکم شود؛ همه اولیا الهی نیز از امام علی تا امام زمان برای همین آمده اند.

وی گفت: در عصر غیبت فقها استوار بخش راه اولیا و انبیا هستند و امام بزرگوار نیز با همین هدف پرچم را بلند کرد تا اسلام در جهان ساکن شود.

هدف امام مبارزه با ظلم و طاغوت بود شیرازی بیان کرد: هدف امام خمینی (ره) مبارزه با ظلم و طاغوت بود و این تکلیف را خدا بر دوش ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ما جهان بدون رژیم صهیونیستی را می بینند/ داعش شگرد صهیونیست ها بود

جوانان ما جهان بدون رژیم صهیونیستی را می بینند/ داعش شگرد صهیونیست ها بود