مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-07سياسي

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی تا نیمه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم عصر امروز در نشستی با مسؤولان شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در 15 روز نخست ماه مبارک رمضان 10 هزار بسته معیشتی در مساجد و محلات این شهرستان توزیع شده است، افزود: این تلاش ها در راستای ترویج معروفات در جامعه است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز پیش بینی می شود این حمایت ها به 20 هزار بسته معیشتی برسد.

وی به برنامه های متنوع برگزارشده در شهرستان شاهرود در ایام ماه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اجرا و بیش از سه هزار بسته معیشتی توزیع شد و برنامه های متنوع فرهنگی هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان شاهرود به اجرا درآمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه تمام این تلاش ها در راستای ترویج معروفات و ارزش های الهی و اسلامی بوده است، به برخی ناهنجاری ها و منکرات در جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: این منکرات نیز باید با پیگیری و نظارت کاهش یابد و در اینجا توجه و جدیت در کار بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهرود