مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-07اقتصادي

رخنه کرونا در قلب دنا/«کوه گل» آزاد و رها از هرگونه پروتکل بهداشتی+فیلم


در منطقه گردشگری کوه گل در این وانفسای کرونا خبری از رعایت پروتکل های بهداشتی نیست وانت های آن سوی زنجیر که گردشگران را به صورت دسته جمعی تا کوه گل حمل می کنند در هر جابجایی ده ها نفر بدون فاصله گذاری در کنار هم نشسته و کرونا نفس راحت می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، دلیل اصلی شیوع گسترده ویروس به صورت دسته جمعی تا کوه گل حمل می کنند در هر جابجایی ده ها نفر بدون فاصله گذاری در کنار هم نشسته و کرونا نفس راحت می کشد.

نکته ای که این روزها خیلی بحث برانگیز و قابل تأمل بوده این است که درب ورودی به صورت سفارشی برای عده ای خاص و نور چشمی ها باز می شود و می توانند به  صورت  آزادانه  با خودروهای شخصی خود تا آخرین نقطه ممنوعه تردد کنند.

اما در سوی دیگر وقتی نیروهای هلال احمر شهرستان دنا قصد داشتند به محل کوه گل جهت حمل یک مصدوم عزیمت کنند با ممانعت محیط زیست مواجه شدند و درب ورودی برای امدادرسانی آنها باز نشد که در نهایت نیروهای امداد و نجات  هلال احمر مجبور شدند از راه روستاهای همجوار برای حمل این مصدوم اقدام کنند.

این در حالی است که به گفته نیروهای امداد و نجات اگر این مصدوم مشکل قلبی داشت معلوم نبود با این همه کارشکنی و اتلاف وقت فرد چه فاجعه ای به بار می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخنه کرونا در قلب دنا/«کوه گل» آزاد و رها از هرگونه پروتکل بهداشتی+فیلم

رخنه کرونا در قلب دنا/«کوه گل» آزاد و رها از هرگونه پروتکل بهداشتی+فیلم