مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-07اقتصادي

تهیه و توزیع 60 هزار تن انواع کود بین کشاورزان زنجانی


رییس جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن انواع کود تامین و توزیع شده است، گفت: این مقدار نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

- جواد تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان از لحاظ برخورداری از ماشین آلات برداشت گندم در وضعیت خوبی قرار دارد.

رییس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 700 دستگاه کمباین بومی در استان فعال است، عنوان کرد: از این تعداد 300 دستگاه آن طی یکی دو سال اخیر اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه  امسال 60 هزار تن انواع کود تامین و توزیع شده است، اضافه کرد: این مقدار نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

تاراسی با اشاره به اینکه تسهیلات 100 میلیارد ریالی به گندم کاران به عنوان سرمایه در گردش برای حفظ تولید ارائه می شود، گفت: 410 میلیارد ریال در قالب تسهیلات کشاورز کارت و 210 میلیارد ریال سرمایه در گردش و در مجموع حدود 700 میلیارد ریال تسهیلات به این امر اختصاص یافته است.

رییس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین 195 تن سم مورد نیاز استان برای مبارزه با آفات و علف های هرز، بیان کرد: برای جبران کم آبی و کمک به افزایش تولید گندم باید علف های هرز کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع 60 هزار تن انواع کود بین کشاورزان زنجانی

تهیه و توزیع 60 هزار تن انواع کود بین کشاورزان زنجانی