مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-08فرهنگي

سینماهای مشهد بازگشایی شدند


جواد روشندل در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازگشایی سالن های سینمایی شهر مشهد، اظهار کرد: با استناد به تصمیم پنج شنبه، 16 اردیبهشت ماه، ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام بازگشایی مشاغل گروه های یک و دو در مقابل افزایش نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت تردد استان به استان در آستانه عید فطر، سالن های سینما از امروز می توانند بازگشایی می شوند.

وی افزود: در گذشته فعالیت سینماها و سالن های تئاتر در گروه مشاغل گروه سه و چهار قرار داشت، تا این که با پیگیری معاونت حوزه سینمایی و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن های سینما و تئاتر به مشاغل گروه دو منتقل شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: بر این مبنا و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی سالن های سینما و تئاتر در شرایط کنونی منعی ندارد و از امروز می توانند بازگشایی داشته باشند، اما شیوه نامه های بهداشتی آن ها تشدید می شود و باید این موضوع را رعایت کنند.

روشندل خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از سینماها از امروز اکران داشته باشند و برخی دیگر با توجه به وضعیت کنونی رغبت و انگیزه ای برای بازگشایی نداشته باشند که این موضوع تحت اختیار مدیران آن سینماها خواهد بود که سینما را بازگشایی کنند یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماهای مشهد بازگشایی شدند

سینماهای مشهد بازگشایی شدند